צריכה מודעת (בריאותית), על בסיס צמחי, מלאכה,... התנהגות צרכנים מתפתחת כל הזמן.
זו הסיבה שלפני למעלה מ-10 שנים, פיתחנו את יוזמת מחקר צרכנים משלנו בשם Taste Tomorrow. אנו עוקבים אחר התנהגויות צרכנים מקומיים וגלובליים, עמדות ובחירות, תוך שימוש בשילוב של ראיונות וטכנולוגיית AI סמנטית. זה מאפשר לנו לעקוב אחר התפתחות הטרנדים ולחשוף מגמות חדשות במאפייה, פטיסרי ושוקולד.
יתרה מכך, כל הנתונים שאנו אוספים נתמכים על ידי הרשת העולמית שלנו לאיתור מגמות, מחקר חושי ממצה ושותפויות ייחודיות עם חוקרים, בתי טעמים ואוניברסיטאות.
אתה רוצה להיות מעודכן בטרנדים ובחידושים האחרונים בתחום שלך? בקש מצגת עם התובנות העדכניות ביותר באתר Taste Tomorrow.
הצרכנים דורשים טריות, מעריכים עבודת מלאכה וממשיכים לחפש רווחה ממתכונים אותנטיים מסורתיים.
הצרכנים רודפים אחר מסורת טהורה, קלאסיקות עם טוויסט ופינוק מותר.
הצרכנים דורשים יותר משוקולד מאשר רק מתיקות. שקיפות וצריכה מודעת היא אחת משלושת הטרנדים המובילים.
רוצה תובנות טריות על בריאות, נוחות, חוויה, דיגיטל ועוד כדי לעורר חדשנות בתחום המאפייה, הקונדיטוריה והשוקולד? או שאתה רוצה מידע נוסף על סקר הצרכנים העולמי שלנו?
אנחנו שמחים לעזור לך! מלאו את טופס הקשר ואנו ניצור עמכם קשר במהירות הרבה ביותר.
קבל את התובנות העדכניות ביותר לגבי הרגלי הצרכנים והעדפותיהם במהלך אחד מאירועי Taste Tomorrow שלנו, שם נציג בפניך את תוצאות מחקרי הצרכנים שלנו.
נכון לעכשיו לא מתוכננים אירועי Taste Tomorrow חדשים. שימו לב לדף זה כדי להתעדכן לגבי אירועים קרובים.
בשל אוכלוסיית העולם ההולכת וגדלה, גם הביקוש העולמי לחלבון גדל. ומכיוון שהמקור המסורתי מהחי לא נחשב כמקור בר קיימא, יש צורך דחוף במקורות חלבון בר קיימא חדשים. לכן צדדים שונים לאורך שרשרת הערך, כולל Puratos, חברו לפרויקט EIT Food FUTUREPROTEIN בכדי לנתח את אתגר החלבון מנקודות מבט שונות. מהם האתגרים, המחסומים והאילוצים העיקריים, ומהן ההזדמנויות? צורך מוגבר בחלבונים אלטרנטיביים
הצרכנים מודעים יותר ויותר לגבי יתרונות בריאותיים הקשורים למזון שהם אוכלים ודגנים מלאים הם כעת בין הרכיבים המככבים. למעשה, ב- 2018, 41% מהצרכנים בכל רחבי העולם אכלו דגנים מלאים כמה פעמים בשבוע*.
לחם עשוי מקמח, מים ומלח ומרכיב חשוב נוסף: זמן. בדרך כלל אופים בוחרים בין שמרים למחמצת כדי להתפיח את הבצק שלהם. מחקר חדש מראה כי בחירה זו עשויה להשפיע יותר מאשר על הטעם בלבד. הזמן הנוסף שנדרש להכנת המחמצת והלחם יכול אפילו להביא ליתרונות בריאותיים נוספים. אז חקרנו לגבי העיכול
בעוד יותר צרכנים מגלים מחדש את היתרונות התזונתיים של לחם, הדרישה לשקיפות, פשטות ואותנטיות גוברת. כתוצאה מכך, תוויות לחם הן לעתים קרובות יותר ויותר תוויות נקיות. הצרכנים מחפשים גם יותר דגנים וזרעים לשיפור הערך התזונתי. אבל הם רוצים ללכת מעבר לזה. 'לחם עם מחמצת' הפך ללחם מועדף במהלך משבר הקורונה, מכיוון שהפך לחלק מתזונה בריאה יותר - השלישי אחרי 'לחם עשיר בסיבים' ו'לחמים מועשרים בדגנים ' ומועדף על פני לחם עשיר בחלבון, דל במלח "ולחם" ללא גלוטן. זה מעודד יותר ויותר אופים לחשוב מחדש על האופן בו הם מכינים את הלחם שלהם ועל האופן שבו הוא מותסס.
סוכר הפך למקור לדאגה מבחינת בריאות הציבור, שכן צריכת סוכר גבוהה קשורה לסיכון מוגבר למחלות כמו השמנת יתר, סוכרת, מחלות לב וכלי דם וחללי שיניים. אך במוצרי קונדיטוריה, למשל, סוכר לא משמש אך ורק להוספת טעם -יש לו הרבה פונקציות אחרות והדבר יוצר דילמה.