צריכה מודעת (בריאותית), על בסיס צמחי, מלאכה,... התנהגות צרכנים מתפתחת כל הזמן.
זו הסיבה שלפני למעלה מ-10 שנים, פיתחנו את יוזמת מחקר צרכנים משלנו בשם Taste Tomorrow. אנו עוקבים אחר התנהגויות צרכנים מקומיים וגלובליים, עמדות ובחירות, תוך שימוש בשילוב של ראיונות וטכנולוגיית AI סמנטית. זה מאפשר לנו לעקוב אחר התפתחות הטרנדים ולחשוף מגמות חדשות במאפייה, פטיסרי ושוקולד.
יתרה מכך, כל הנתונים שאנו אוספים נתמכים על ידי הרשת העולמית שלנו לאיתור מגמות, מחקר חושי ממצה ושותפויות ייחודיות עם חוקרים, בתי טעמים ואוניברסיטאות.
אתה רוצה להיות מעודכן בטרנדים ובחידושים האחרונים בתחום שלך? בקש מצגת עם התובנות העדכניות ביותר באתר Taste Tomorrow.
הצרכנים דורשים טריות, מעריכים עבודת מלאכה וממשיכים לחפש רווחה ממתכונים אותנטיים מסורתיים.
הצרכנים רודפים אחר מסורת טהורה, קלאסיקות עם טוויסט ופינוק מותר.
הצרכנים דורשים יותר משוקולד מאשר רק מתיקות. שקיפות וצריכה מודעת היא אחת משלושת הטרנדים המובילים.
רוצה תובנות טריות על בריאות, נוחות, חוויה, דיגיטל ועוד כדי לעורר חדשנות בתחום המאפייה, הקונדיטוריה והשוקולד? או שאתה רוצה מידע נוסף על סקר הצרכנים העולמי שלנו?
אנחנו שמחים לעזור לך! מלאו את טופס הקשר ואנו ניצור עמכם קשר במהירות הרבה ביותר.
קבל את התובנות העדכניות ביותר לגבי הרגלי הצרכנים והעדפותיהם במהלך אחד מאירועי Taste Tomorrow שלנו, שם נציג בפניך את תוצאות מחקרי הצרכנים שלנו.
נכון לעכשיו לא מתוכננים אירועי Taste Tomorrow חדשים. שימו לב לדף זה כדי להתעדכן לגבי אירועים קרובים.