מרכזי חדשנות

שותפים אמינים בחדשנות 

ב-Puratos אנו מודדים את ההצלחה שלנו לפי כמה אנחנו יכולים לעזור ללקוחות שלנו ליצור את המוצרים והפתרונות המאפשרים לעסקים שלהם לשגשג. דרך חשובה להשגת הצלחה זו היא באמצעות הרשת העולמית שלנו של מרכזי חדשנות.

חדשנות לכולם

עם צוות עולמי של יותר מ-463 יועצים טכניים, הרשת שלנו של 81 מרכזי חדשנות מחויבת לתמוך בלקוחות ברמה המקומית והאזורית, לספק להם גישה לציוד, המומחיות וההכשרה העדכניים ביותר בתעשייה, כמו גם ב- מחקר מעמיק על מגמות בינלאומיות.

אנו מתמקדים בשלושה דיסציפלינות ליבה - מאפייה, פטיסרי והכנת שוקולד - ומציעים את השירותים שלנו לכל לקוחותינו, לא משנה כמה גדולים או קטנים הם. מבעלי מלאכה ליצרנים תעשייתיים, וממסעדות עם שירות מהיר ועד סופרמרקטים גדולים, כל אחד ואחת מלקוחותינו מוזמן.

המרכזים שלנו ואתם

במרכזי החדשנות שלנו, אנו מתרכזים במתן שלושה שירותים עיקריים:

  • פיתוח מוצרים

על מנת לסייע ללקוחותינו ליצור את המוצרים המוגמרים הטובים ביותר, אנו מציעים הדרכה של מומחים בכל ההיבטים של פיתוח המוצר. אין זה משנה אם אתם משפרים סדרת מוצרים קיימת, מפתחים מתכונים חדשים או מבצעים השוואה של מוצרים מול המתחרים, יש לנו את כל המומחיות הנדרשת שלקוחותינו זקוקים לה כדי לעבוד איתנו שכם אל שכם. בין אם מדובר בטעם, בטריות, במרקם, באינטראקציה בין מרכיבים, בתזונה או בשילוב בין סוגי מזון - תוכלו לקבל הדרכה, ייעוץ ממומחים וסמינרים טכניים על כל ההיבטים של פיתוח המוצר.

  • ניהול קטגוריות

ניהול קטגוריות טוב עוזר לפתח מערכת יחסים המועילים לשני הצדדים בין קמעונאי לספק. על ידי הזמנה בזמן באחד ממרכזי החדשנות שלנו, ניתן לנתח ולהגדיר יעדי רווחיות ריאליים עבור כל קטגוריות המוצרים, ויחד עם הלקוחות שלנו נוכל לגבש אסטרטגיות לעמידה ביעדים אלו.

  • יצירת פרופיל של מוצרים

מה הם המאפיינים החשובים ביותר של כל אחד מן המוצרים שלכם? האם זה המרקם? האם זה הטעם? אנו נפעל במרכזי החדשנות שלנו כדי ליצור את הטעם המתאים ביותר לקהל היעד שלכם באמצעות התמקדות בראש ובראשונה בפיתוח המאפיינים הייחודיים של המוצר שלכם. לאחר מכן יתבצע דירוג של המוצרים של מגוון יצרנים כדי לגלות מדוע מוצרים מסוימים זוכים לניקוד גבוה יותר מאחרים. לבסוף ניתן יהיה לפתח פתרונות מותאמים אשר יאפשרו לכם ליצור מוצרים אשר ימשכו ישירות את קהל היעד שלכם.

בקרו אותנו

אם אתם רוצים לגלות דרכים חדשות להגדיל את המכירות שלכם או מעוניינים לבקר במרכזי החדשנות שלנו, היכנסו לדף יצירת הקשר שלנו.