מסע של תגליות במרכז הטעם ללחם

3 ינו׳ 2018

תובנות צרכניות
חברת PURATOS

“ אם המטרה שלך היא להוכיח שאתה המומחה האולטימטיבי ללחמים אז אתה חייב לעשות זאת בלוקיישן פיזי כדי לספק אפשרות להדגים את יכולותיך" אומר קרל דה סמט מומחה למחמצות של פוראטוס העולמית. "במרכז הטעם ללחם שלנו אנחנו מעבירים את המבקרים בתוך מסע בעולם המדהים של הלחם. זוהי החוויה האולטימטיבית לכל איש מקצוע שיש לו תשוקה ללחם והמחפש חוויה ממלאת השראה וידע".

עבר, הווה ועתיד

“המוטו שלנו בפוראטוס הוא: עתיד הלחם טמון בעברו", אומר דה סמט. המרכז לטעם הלחם, שנפתח ב -2008, מדגיש מוטו זה ודואג להשרישו. "אנחנו מסתכלים על העבר, ההווה והעתיד של לחם ומחמצת .”

במרכז הטעם, פוראטוס מציעה מגוון רחב של מתקנים, כולל ספרייה המלאה ספרים על לחם, מאפייה מקצועית מלאה עם כל הציוד העדכני ביותר, מחלקת מיקרוביולוגיה, ספריית מחמצות מפורסת עם אוסף ייחודי של מאכלי מחמצות מאופים בכל רחבי העולם, ומLa Maison du Levain, בית המחמצת שבו מוצגים ההיסטוריה והעתיד של האכילה.

המרכז לטעם הלחם מתמקד בחמישה עמודי תווך עיקריים:

  • תהליך האפייה: "אנו מלווים את לקוחותינו ומכירים את כל מה שהם אופים ומוודאים שאנו יודעים לאפות זאת בעצמנו. אנחנו ככל הנראה מכירים כל תהליך אפייה שקיים ותומכים בלקוחותינו הן תיאורטית והן מעשית".
  • לחם טעים: "כל אחד זכאי להיות מסוגל לאפות לחם טעים. מטרתנו היא לעודד את המבקרים בפרופילים ואפשרויות טעם חדשים וקיימים. ”
  • הבנה של הצרכן הסופי: "הודות למספר רב של סקרים צרכניים, כגון" Taste Tomorrow "ו"סנסובוס" שלנו, אנחנו יודעים בדיוק מה מניע את הצרכנים, מה הם רוצים ומה הציפיות שלהם והמשאלות שלהם לעתיד ".
  • היסטוריה ותרבות: "כדי להיות מסוגלים לעבוד על העתיד של הלחם, חשוב לדעת מה עברו הביא לנו".
  • ניהול זנים: "מדובר בכל המיקרואורגניזמים כמו שמרים וחומצה לקטית בתרבויות של מחמצת, והתפקיד העיקרי שהן משחקות בלחם. מכיוון שאנו גם מקבלים המוון מומחי פיתוח במרכז, אנחנו רוצים גם להיות מסוגלים להציג תובנות ספציפיות".

מסע משותף לגילוי

כל בעל מקצוע שמעוניין בטעמי לחם מוזמן למרכז הטעם ללחם. "בתקופה של פחות מעשר שנים אירחנו אנשים ממעל 50 מדינות, החל מאורחים מהמאפייה הגדולה בעלום ששבים שנה אחר שנה לקבלת עוד השראה וסיוע בפיתוח מוצרים, וכלה בקבוצות של אופים וקונדיטורים ממדינות שכנות. אנו תמיד מתכוננים מראש לביקורים בכדי שנוכל להציע חוויה מותאמת אישית שתמיד מבוססת על 5 עמודי התווך שלנו". אנחנו בונים תוכנית ייחודית לכל מבקר בהתאם לצרכיו.

"האפשרויות אינסופיות. אנחנו יכולים לפתח פרופילי טעם ביחד, אנו מציעים מפגשי טעימות הכוללים לחם ובירה על מנת להראות הבדלים ודמיון, אנו מארגנים סדנאות טעימה והערכה. אנחנו יכולים גם לסייע ללקוחות עם התקשור שלהם על ללחם וכמובן יש לנו כמות עצומה של ידע ומומחיות לגבי מחמצות ".

כל ביקור הוא מסע גילוי של דה סמט, עמיתיו ואורחיהם. "כאשר האופים באים לבקר אותנו, משהו קסום תמיד קורה. זה דבר אחד שיש לנו את המרכז, אבל האנשים שמקבלים את הלקוחות שלנו הם אפילו יותר חשובים. זה מה שקורה בסיין ווית', שם אנחנו מנסים להקנות את התשוקה שלנו ללחם לכל המבקרים שלנו. אני בקביעות מקבל הודעות דוא"ל מאופים שכותבים לי כי לאחר הביקור אצלנו הם גילו דרכים חדשות של אפייה, גילו מחדש את התשוקה שלהם לאפייה או חזרו לעבוד עם אנרגיה מחודשת. גם ההודעות בספר האורחים שלנו מרשימות. המחמאות הנפלאות האלה מצדיקות לחלוטין את קיומו של המרכז שלנו לטעם הלחם ".

מעוניינים ללמוד איך פוראטוס יכולים לעזור לכם לגלות תהליכי אפייה חדשים ופרופילים חדשים של טעם? פנו לנציג המקומי שלכם או בקרו באתר האינטרנט שלנו: