פוראטוס רוכשת את Diamant

חברת PURATOS

9 פבר׳ 2017

פוראטוס רכשה 100% ממניות חברת דיאמנט, אחת מיצרניות חומרי הגלם המובילות לתעשיית המאפים במרכז אירופה מקבוצת ורהאן.

דיאמנט היא אחת מהיצרניות המובילות לחומרי גלם לתעשיית המאפים באוסטריה. יש לה נוכחות גדולה בשוק הפולני ובצ'כיה, ומוצריה נמכרים במרכז אירופה ומזרח אירופה דרך מפיצים ושותפים, תחת מותג פרטי או תחת המותג דיאמנט.

" רכישה זו תעזור לנו להגביר את נוכחותינו בשוק האוסטרי ולחזק את מעמדנו המבוסס במרכז ומזרח אירופה. צוות מיומן ויחידת ייצור יציבה באוסטריה עצמה יחד עם נוכחות ארוכת שנים של דיאמנט בשוק, תאפשר לנו להגדיל את מכירותינו באיזור שמשפיעה מאוד על יתר מרכז ומזרח אירופה" לדבריו של דניאל מלקרופס, מנכ"ל פוראטוס העולמית.

המנהל האיזורי של מרכז ומזרח אירופה פיט סנדרס אומר: " עם רכישתה של דיאמנט אנו נכפיל את העסקים שלנו בפולין ובצ'כיה. אנו מאמינים ביכולתינו להפוך לעסק שלם ולשותף עסקי מלא עבור האופים האוסטרים, השוקולטיירים והקונדיטורים בעזרת נוכחות מקומית חזקה ושירות יוצא מן הכלל כולל מרכז חדשנות בוולס. בפולין ובצ'כיה נוכל להציע מגוון רחב יותר של מוצרים ושירותים ללקוחותינו מכיוון שנתאחד ונקבל את החוזקות גם של דיאמנט וגם של פוראטוס במדינות אלו." "

" דיאמנט היוותה חלק אינטגרלי  מקבוצת וורהאן  מעל ל 20 שנה. אנו רוצים בהזדמנות זו להודות להנהלה ולכל העובדים על ההתלהבות והתשוקה שהפגינו כלפיי שוק חומרי הגלם לאפייה בתקופה זו. קבוצת וורהאן החליטה כעת להתמקד ב -3 יחידות עסקיות עיקריות: חומרי בנייה, מוצרי צריכה ושירותים פיננסיים. אנו שמחים שמצאנו בפוראטוס שותף מצליח החולק את אותם הערכים שלנו כעסק משפחתי. כחלק מגדילתו של עסק בין לאומי, אנן בטוחים שהם יקנו לדיאמנט הזדמנויות להתפתח בעתיד", אומר אנטון וורהאן, נמכ"ל הקבוצה.

דיאמנט ממוקמת בוולס אוסטריה ומעסיקה מעל 150 עובדים ב- 50 שנות קיומה.