הסכם עם חטיבת פתרונות לאפייה של Bidcrop Food

1 אפר׳ 2017

חברת PURATOS

פוראטוס חותמת על הסכם עם חטיבת הפתרונות למזון של  Bidcorp Food’s Bakery בדרום אפריקה בכדי לפתח במשותף את עסקי האפייה בדרום אפריקה.

 

פוראטוס, יצרנית מובילה בתעשיות האפייה, הפטיסרי והשוקולד, חתמה על הסכם עם Bidcorp Food Africa (Bidcorp Food), חברת בת של JSE-listed Bid Corporation Limited (Bidcorp). על פי המתווה פוראטוס תהפוך למחזיקת מניות שווה בחטיבת הפתרונות למזון של החברה (BBS). היישות החדשה הקרויה Chipkins Puratos מתוכננת להגביר את הייצור בדרא"פ ולהביא איכות ורכיבים בעלי ערך מוסף לאופים ביבשת.

Bidcorp Food’s Bakery Solutions Division (לשעבר Chipkins) היא המפיצה הגדולה ביותר של חומרי גלם לאפייה בדרא"פ.

"רכישה זו בדרא"פ תסייע לנו לפתח את השוק השוקק באפריקה. אנו מעוניינים להרחיב את פעילותנו באפריקה. לא רק שהרכישה עוזרת לנו לחזק את תפיסתנו הגלובלית, היא גם מאפשרת לנו הזדמנות להביא את אותם רכיבים איכותיים של פוראטוס לכל אופה ביבשת. בעזרת השקרה זו מטרתנו היא ללוות את לקוחותינו התעשייתיים וברשתות הקמעונאיות שמסתכלים על אפריקה, בדיוק כמונו, כחלוצה הבאה בתחום" לדברי דניאל מלקרופס, מנכ"ל קבוצת פוראטוס.

עם קרוב ל - 100 שנות ניסיון, Bidcorp Food’s Bakery Solutions Division, שמשרדי ההנהלה שלה ממוקמים באדנווייל יוהנסבורג, מעסיקה מעל 400 עובדים והיא המובילה בייצור והפצת חומרי גלם לאפייה בדרא"פ.

מנכ"ל חברת Bidcorp, ברנרד ברסון אומר "רכישה זו מאפשרת ל BBS הזדמנות לצמוח בתוך העסק הקיים שלה ולפתח מוצרים חדשים ופתרונות מותאמים אישית עבור תעדיית המאפים. עובדינו ייחשפו למיומנויות חדשות והזדמנויות לפיתוח קריירה, מוצרים חדשניים ודוגמאות הצלחה מהעולם".