בריאות מערכת העיכול היא הטרנד הבא

Puratos משקיעה במחקר בנושא בריאות המעיים ומצפה שזה יהפוך לטרנד מרכזי", כך אמרה גב. אלכס דה לוס רייס, מנהלת מוצר בחברה ב- Baking Tech, אירוע וירטואלי של האגודה האמריקאית לאפייה שהתקיים בפברואר 2021. "אנחנו באמת מאמינים שזה יהיה במוקד תשומת לב הצרכנים", אמרה "זה ה-plant-based הבא."

"זה באמת טרנד חדש וחשיבה קדימה. אין הרבה מחקר על זה כמו שאנחנו חושבים, אבל יש המון כסף שמושקע במחקר בתחום עכשיו..." אמרה דה לוס רייס.

תעשיית הבריאות וחדרי הכושר קידמו גם הם מודעות לבריאות ובריאות מערכת העיכול, אך לאחרונה היא הפכה פופולארית יותר בקרב צרכנים המודעים ומחפשים פרה-ביוטיקה ופרוביוטיקה.

ומכיוון שיש צורך במחקר נוסף בנושא, חשוב לנו להבין לעומק את האופן שבו מוצרים אפויים משפיעים. חברות צריכות להיות זהירות עם ההצהרות שלהם כי לדבריה, הטעיית צרכנים בנושא תפגע במותג ואין

רכיב אחד שמגביר את המערכת החיסונית, מונע או מטפל בזיהום או בכל סוג אחר של תופעה. הגדלת כמות הסיבים בתזונה תוביל לסביבה מיקרוביוטית בריאה במעיים על ידי הגדלת הייצור של תרכובות בריאות כגון חומצות שומן קצרות שרשרת, לדבריה..

"אנחנו רואים צמיחה אדירה בשוק עם הרבה רעיונות מלהיבים", אמרה דה לוס רייס בהתייחסה לשוק בארה"ב. היא הצביעה על סקר של Whole Foods Market ו- YouGov שהראה כי 55% מהצרכנים בארה"ב, כולל 63% מבני ה-millennials, היו רוצים לאכול יותר מזון ממקור צמחי.

 

"אם הייתי צריכה להמר על מגמה אחת לשנת 2021, זה בהחלט יהיה צמחי", אמרה דה לוס רייס. "אנו רואים אנשים כל הדרך מבורגר קינג ועד שווקי נישה לחנויות ארטיזן ברחבי הארץ מתמקדים ברכיבים ממקור צמחי."

 

לדבריה, קיומם של מגוון מוצרים ממקור צמחי עשוי להגדיל את הרכישות החוזרות. שילוב של מרכיבים ממקור צמחי עם מאפיין אחר, לדוגמה, עוגת גזר עשירה בחלבון, עשויים להגדיל את המכירות.

 

תווית רכיבים clean label הפכה לנורמה, כלומר "ניתן לראות את זה כבר ביותר מקומות", אמרה דה לוס רייס. ועדיין יש קושי בנושא הזה כי אין הגדרה אוניברסלית לתווית כזו.

 

"לכל צרכן יש הגדרה משלו," אמרה.

 

היא המליצה להשיג הסמכה אורגנית או הסמכה של non-GMO למוצרים, וציינה שנתוני Euromonitor מראים עוד כי שוק הלחמים האורגניים גדל פי 3 בחמש השנים הבאות בהשוואה לשוק הלחם הכולל.

 

בעוד שדגנים מלאים כבר בשימוש זמן רב יחסית בקטגוריה, היא נתנה שתי המלצות כיצד להתבלט. האחת היא באמצעות טעם יוצא דופן. "התמקדו באיך לגרום ללחם הדגנים המלא שלכם להיות טעים, כך הצרכנים יהיו נרגשים לקנות ולבצע רכישות חוזרות," אמרה. השנייה היא פנייה לדגנים חדשים יותר בשוק, כולל דגנים מונבטים וטף. "עבור הצרכנים הם חדשים ומרתקים ומביאים טעמים שצרכנים לא ידעו שקיימים", אמרה דה לוס רייס.

 

https://www.bakingbusiness.com/articles/53018-gut-health-shows-promise-as-the-next-plant-based