הצרכנים רוצים לדעת את ההרכב של המזון אותו הם אוכלים. לכם הם מקדישים תשומת לב רבה יותר לתווית המוצר. הצרכנים מעדיפים תוויות קצרות, נקיות וברורות, הכוללות בעיקר ציון של רכיבים טבעיים ושמות רכיבים אותם הם מכירים או מבינים.
תוויות נקיות הן מושג מקובל ביותר בתעשייה, אך לא קיימת כל הגדרה רגולטורית עבורן. התוצאה הינה לעתים קרובות הסרתם או צמצומם של רכיבים שונים (לדוגמה ללא תוספים, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא חומרי טעם מלאכותיים).
התפיסה הנפוצה היא כי על תווית נקיה לכלול רשימה קצרה וברורה של רכיבים 'ידועים'. דעת הקהל בנושא מתפתחת ללא הרף ומשתנה באופן ניכר בין אזורים ומדינות. תווית נקיה היא גם יעד הולך ומתפתח. לכן, אנו ב-Puratos סבורים כי יהיה זה הולם יותר לבחור במונח "תווית נקיה (יותר)", שכן היא אינה מציגה מצב סופי בלבד, אלא תהליך מתמשך.
אנו ב-Puratos מתמחים ברכיבים לאפייה, הכנת עוגות ושוקולד. לעתים קרובות אנו מצליחים לסייע ביצירת רשימות רכיבים קצרות וברורות יותר עבור מוצר מוגמר, מכיוון שאנו מתמחים באינטראקציות בין כל הרכיבים. קחו לדוגמה מאפין עם מילוי. אנו מציעים את כל רכיבי המוצר: התערובת המשמשת לאפייתו, אך גם המילוי והציפוי. ההתבוננות בסינרגיות בין המרכיבים השונים מאפשרת לנו לוודא כי נוכל להפחית את מספרם הכולל של הרכיבים המצוינים על גבי התווית.
ל-Puratos מורשת עשירה של מוצרים המצליחים כבר עשרות שנים. למשל, S500, המוכר כאמצעי הטוב ביותר לשיפור איכות הלחם. עבור מוצרים אלה אנו מציעים את מגוון החלופות שלנו עבור תוויות סטנדרטיות ונקיות (יותר). עם זאת, כל מוצר חדש מיוצר מטבעו על פי נוסחה נקייה ככל האפשר ממש מן ההתחלה.