הבוגרים הראשונים של בית הספר לאפייה של פוראטוס בסאו-פאולו ברזיל

הרעיון מאחורי הקמת בתי ספר לאפייה

23 פבר׳ 2017

התחייבויות

אנו מאמינים כי מאוד חשוב לשתף את הידע והמיומניות שלנו לא רק עם השותפים העסקיים שלנו - אופים, חנויות, סופרמרקטים ונותני שירות , אלא לסייע גם לקהילות מעוטות יכולת במדינות בהן אנו פועלים. חלק מהפילוסופיה שלנו כארגון גלובלי היא להיות ספק מקומי אמין.

אלכסנדר דקוסטר מנכ"ל פוראטוס ברזיל: "בית הספר מציע הכשרה מקצועית לאנשים שידם אינה משגת ומעלה את מספר אנשי המקצוע בתחום האפייה והקונדיטוריה בשוק המקצועי."

11 סטודנטים מבית הספר לאפייה של פוראטוס בגילאי 17 עד 21, קיבלו את התעודה המקצועית שלהם באפייה, קונדיטוריה ושוקולד והם עתה הבוגרים הראשונים של התוכנית. כל סטודנט סיים 828 שעות לימוד על פני שנתיים, וקיבל את הידע התיאורטי הנדרש באפייה, קונדיטוריה ושוקולד. כל הסטודנטים גם ביצעו חלק מעשי במפעלים ובמעבדות הפיילוט שבסנאי הורסיו אוגוסטו דה סילבריה.

טקס הענקת התעודות שנערך ב- 26 בינואר 2017 היה במעמד שחקן הכדורגל לשעבר ראי דה אוליברה, ראש קרן גול דה לטרה; אלכסנדר דקוסטר, מנכ"ל פוראטוס ברזיל וכריסטיאנה אמביאל, מנהלת מתקן הסנאי.

ראי סיכם את תחושות הבוגרים בטקס הסיום,
"ייצגתי את ארצי פעמים רבות על מגרשי הכדורגל, ושמעתי את ההמנון הלאומי מתנגן כפי ששמענו אותו היום; אבל אני חייב לציין שהרגשדות שהציפו אותי היום היו עוצמתיים הרבה יוטתר. לראות את עיניהם של הצעירים האלו שקיבלו פרספקטיבה חדשה על החיים זה מאוד מספק ."

עבודה וחופשה בעתיד

" עד כה כבר הצלחנו להעסיק את בוגרי התוכנית במספר מאפיות גדולות כמו בנג'מין ארבחאו, פנטריה ZN וברשת הסופרמרקטים של פרסו וסיה שהפכו את המאפיות שלהן לנכס החזק ביותר שלהן ,"

מצהירה סידה קמפוס, מנהלת הפרוייקטים החברתיים של פוראטוס.

" עבורנו זוהי גאווה לראות את הצעירים האלו מווילה אלברטינה והמחוז מלומדים מקצועית בטכניקות של אפיית לחמים ודברי מתיקה, ומוכנים לצאת לעבודה,"

לדבריו של סוסטנס ברסיליירו, מנכ"ל קרן גול דה לטרה.

אלכסנדר דקוסטר, מנכ"ל פורטוס ברזיל מוסיף,

"פוראטוס גאה לאמן וללמד אופים וקונדיטורים שהם עתידה של ברזיל. אנו שמחים להודיע כי יש לנו מחזור חדש של סטודנטים לשנת 2017, מחזור הרבה יותר גדול מזה של 2016. אני יכול גם לאשר כי אנו בוחנים את האפשרות של פתיחת בתי ספר נוספים לאפייה וקונדיטוריה בחלקים אחרים של ברזיל"