פוראטוס רוכשת את Fruitapeel

19 דצמ׳ 2017

חדשות

פוראטוס רוכשת את Fruitapeel, מהחברות המובילות בתעשיית מילויי הפירות והסירופים, הממוקמת בלנקשייר

Fruitapeel מספקת חומרים איכותיים למותגי פרימיום ברשתות הקמעונאיות ובשוק שירותי ההסעדה. החברה מצטיינת בלהציע ללקוחותיה פתרונות מותאמים וחדשניים כמו גם פיתוח מוצרים. 

ל - Fruitapeel יש את הניסיון ואת הטכנולוגיה לייצר מותרים מצוננים, יציבים באפייה ובהקפאה במגוון רחב של תצורות אריזה. הרכישה משקפת שיתוף פעולה בין 2 עסקים החולקים את אותה השקפת עולם, הכוללת תשוקה לחדשנות, התחייבות לאיכות וגישת הלקוח ראשון.

ג'ולייה דרוויל, מנכ"לית פוראטוס אנגליה אומרת:  "לעונג הוא לי להכריז על רכישת Fruitapeel המציירת תסריט אמיתי של רווח לשני העסקים וערכיהם מבוססי הלקוח. בהסתכלות קדימה נוכל להציע מגוון מקיף יותר של מוצרים ושירותים".

הרכישה מטרתה לחזק את מיצובה של פוראטוס באנגליה בשוק המאפים ומאפשרת לחברה להגדיל את ההיצע שלה ללקוחותיה הקיימים.

מתקן הייצור של Fruitapeel נותן לפוראטוס אנגליה יחידת ייצור חזקה, המציעה גמישות ומהירות מרשימה של הגעה לשוק. המהלך מאפשר גם לפוראטוס אנגליה לפתח את המומחיות דלה במיקור של פירות וייצור מילויי םירות ללא משמרים.

"אנו מברכים את העובדים והלקוחות של Fruitapeel לפוראטוס אנגליה ומצפים לעבודה משותפת עימם לפיתוח עתידי של יכולותינו המשותפות". מוספה ג'ולייה דרוויל.

Fruitapeel שנוסדה בשנת 2006 ע"י טרי ודבי היי, מעיקה מעל 70 עובדים.

טרי היי אומר: " לא יכולתי להיות שמח יותר עם מה שיש לפוראטוס להציע לעתיד של Fruitapeel. פוראטוס לא רק מביאה המון ניסיון, תשוקה ומחוייבות, אלא גם ניסיון ייצור עשיר להשלים עסק שנבנה על בסיס איכות ושירות לקוחות, זוהי בחלט תקופה מרגשת עבור העסק ולקוחותינו...".