Taste Tomorrow

הפיכת עתיד האוכל למציאות היום

צריכה מודעת (בריאותית), על בסיס צמחי, מלאכה,... התנהגות צרכנים מתפתחת כל הזמן. 

זו הסיבה שלפני למעלה מ-10 שנים, פיתחנו את יוזמת מחקר צרכנים משלנו בשם Taste Tomorrow. אנו עוקבים אחר התנהגויות צרכנים מקומיים וגלובליים, עמדות ובחירות, תוך שימוש בשילוב של ראיונות וטכנולוגיית AI סמנטית. זה מאפשר לנו לעקוב אחר התפתחות הטרנדים ולחשוף מגמות חדשות במאפייה, פטיסרי ושוקולד.

יתרה מכך, כל הנתונים שאנו אוספים נתמכים על ידי הרשת העולמית שלנו לאיתור מגמות, מחקר חושי ממצה ושותפויות ייחודיות עם חוקרים, בתי טעמים ואוניברסיטאות.

נגנו סרטון

איך זה עוזר לעסק שלך?

  • תהיה תמיד מעודכן בטרנדים האחרונים במאפייה, קונדיטוריה ושוקולד. ברמה גלובלית ומקומית.
  • קבל נקודת מבט גלובלית על תעשיית המזון היום ותחזיות לאן היא עשויה להגיע מחר.
  • צבר תובנות חדשות וידע שוק מכל מקום ברחבי העולם.
  • תשאר מחובר ללקוחות שלך וגלה הזדמנויות חדשות.

אתה רוצה להיות מעודכן בטרנדים ובחידושים האחרונים בתחום שלך? בקש מצגת עם התובנות העדכניות ביותר באתר Taste Tomorrow.

מבט קדימה: מה עכשווי ב-2023?

הטרנדים החמים ביותר למאפייה לשנת 2023

הצרכנים דורשים טריות, מעריכים עבודת מלאכה וממשיכים לחפש רווחה ממתכונים אותנטיים מסורתיים.

הטרנדים החמים ביותר בקונדיטוריה לשנת 2023

הצרכנים רודפים אחר מסורת טהורה, קלאסיקות עם טוויסט ופינוק מותר.

מגמות השוקולד החמות ביותר לשנת 2023

הצרכנים דורשים יותר משוקולד מאשר רק מתיקות. שקיפות וצריכה מודעת היא אחת משלושת הטרנדים המובילים.

הישאר מחובר ללקוחות שלך

רוצה תובנות טריות על בריאות, נוחות, חוויה, דיגיטל ועוד כדי לעורר חדשנות בתחום המאפייה, הקונדיטוריה והשוקולד? או שאתה רוצה מידע נוסף על סקר הצרכנים העולמי שלנו?

אנחנו שמחים לעזור לך! מלאו את טופס הקשר ואנו ניצור עמכם קשר במהירות הרבה ביותר.

הישאר מחובר ללקוחות שלך

קבל את התובנות העדכניות ביותר לגבי הרגלי הצרכנים והעדפותיהם במהלך אחד מאירועי Taste Tomorrow שלנו, שם נציג בפניך את תוצאות מחקרי הצרכנים שלנו.

נכון לעכשיו לא מתוכננים אירועי Taste Tomorrow חדשים. שימו לב לדף זה כדי להתעדכן לגבי אירועים קרובים.

הסיפורים האחרונים

פרוטאין העתיד : בחיפוש אחר מקורות חלבון בר קיימא חדשים

פרוטאין העתיד : בחיפוש אחר מקורות חלבון בר קיימא חדשים

בשל אוכלוסיית העולם ההולכת וגדלה, גם הביקוש העולמי לחלבון גדל. ומכיוון שהמקור המסורתי מהחי לא נחשב כמקור בר קיימא, יש צורך דחוף במקורות חלבון בר קיימא חדשים. לכן צדדים שונים לאורך שרשרת הערך, כולל Puratos, חברו לפרויקט EIT Food FUTUREPROTEIN בכדי לנתח את אתגר החלבון מנקודות מבט שונות. מהם האתגרים, המחסומים והאילוצים העיקריים, ומהן ההזדמנויות? צורך מוגבר בחלבונים אלטרנטיביים

כיצד להגביר את פעילות המאפים עם הדגנים המלאים

כיצד להגביר את פעילות המאפים עם הדגנים המלאים

הצרכנים מודעים יותר ויותר לגבי יתרונות בריאותיים הקשורים למזון שהם אוכלים ודגנים מלאים הם כעת בין הרכיבים המככבים. למעשה, ב- 2018, 41% מהצרכנים בכל רחבי העולם אכלו דגנים מלאים כמה פעמים בשבוע*.

לחם ומערכת העיכול

לחם ומערכת העיכול

לחם עשוי מקמח, מים ומלח ומרכיב חשוב נוסף: זמן. בדרך כלל אופים בוחרים בין שמרים למחמצת כדי להתפיח את הבצק שלהם. מחקר חדש מראה כי בחירה זו עשויה להשפיע יותר מאשר על הטעם בלבד. הזמן הנוסף שנדרש להכנת המחמצת והלחם יכול אפילו להביא ליתרונות בריאותיים נוספים. אז חקרנו לגבי העיכול

כיצד תסיסה ארוכה משנה את ענף האפייה

כיצד תסיסה ארוכה משנה את ענף האפייה

בעוד יותר צרכנים מגלים מחדש את היתרונות התזונתיים של לחם, הדרישה לשקיפות, פשטות ואותנטיות גוברת. כתוצאה מכך, תוויות לחם הן לעתים קרובות יותר ויותר תוויות נקיות. הצרכנים מחפשים גם יותר דגנים וזרעים לשיפור הערך התזונתי. אבל הם רוצים ללכת מעבר לזה. 'לחם עם מחמצת' הפך ללחם מועדף במהלך משבר הקורונה, מכיוון שהפך לחלק מתזונה בריאה יותר - השלישי אחרי 'לחם עשיר בסיבים' ו'לחמים מועשרים בדגנים ' ומועדף על פני לחם עשיר בחלבון, דל במלח "ולחם" ללא גלוטן. זה מעודד יותר ויותר אופים לחשוב מחדש על האופן בו הם מכינים את הלחם שלהם ועל האופן שבו הוא מותסס.

מפחיתים סוכר מבלי להתפשר על הטעם

מפחיתים סוכר מבלי להתפשר על הטעם

סוכר הפך למקור לדאגה מבחינת בריאות הציבור, שכן צריכת סוכר גבוהה קשורה לסיכון מוגבר למחלות כמו השמנת יתר, סוכרת, מחלות לב וכלי דם וחללי שיניים. אך במוצרי קונדיטוריה, למשל, סוכר לא משמש אך ורק להוספת טעם -יש לו הרבה פונקציות אחרות והדבר יוצר דילמה.

סיפורים אחרונים