מחקר בכל מקום בו הצרכנים נמצאים

אנו ב-Puratos יודעים כי הצרכנים מאד ספציפיים לגבי מה שרוצים לאכול, וכי העדיפויות שלהם מתפתחות ללא הרף, אף ברמה המקומית.

אבל להתעדכן בשינויים האלה יכולה להיות משימה קשה, שלא לדבר על לתרגם אותם להזדמנויות עסקיות. כדי לספק ללקוחותינו תובנות לגבי האופן שבו צרכנים מעריכים את המוצרים שלהם, הקמנו את שירות הניתוח החושי הייחודי שלנו. אחר כך הלכנו צעד אחד קדימה והשקנו את Sensobus.

פתרון סנסורי נייד

ה-Sensobus היא מעבדה ייחודית ומאובזרת על גלגלים לניתוח חושי שיכולה לנסוע למקום שבו צרכנים קונים מזון ומקבלים עד 250 אנשים ביום. מיקוד ללקוחות - ולגלות את העדפותיהם - מעולם לא היה קל יותר.

ה-Sensobus מאפשר גם בחינה של הקונספטים של התמחור, השיווק והתקשורת. איזה סוג אריזה הצרכנים מעדיפים, מה מחזק את התפיסה שלהם לגבי המותג, לאיזה מידע הם זקוקים ומביאים בחשבון כאשר הם בוחרים מוצרים, תוך ימים ספורים של עבודת שטח ניתן לאסוף דגימה מייצגת ממש מליבו של קהל היעד הרלוונטי.

איסוף מידע לצורך פיתוח מוצרים

לאחר עלייתם אל ה- SENSOBUS, מתיישבים המתנדבים באחד משמונת דוכני החושים ומוצגים להם מבחר מוצרי מאפה, פטיסרי או שוקולד (בהתאם לסקר שנערך). שם, החוקרים שואלים אותם מגוון שאלות לגבי ההעדפות שלהם, ומייצרים משוב שיכול מייד - ובדיוק - לעזור ללקוחות שלנו בפיתוח המוצר שלהם.

זו דרך מהירה וקלה להגיע ממש ללב ההעדפות של הלקוחות שלכם.

בנוסף, 10 שנות מומחיות במחקר צרכנים מאפשרות להשוות תוצאות מול ממוצע בתעשייה בתוך קטגוריית הסקר והאזור.

מגוון מלא לרשותכם

לרשותכם מגוון מלא של פתרונות ניידים לניתוח חושי ברחבי העולם.  מדובר במחקר מסורתי המתבצע באופן עדכני.

אם אתם מעוניינים לדעת יותר אודות ה-Sensobus או ה-Sensobox הקרובים אליכם, נא כנסו לעמוד צרו קשר שלנו. הנציג של Puratos לעולם אינו נמצא רחוק מדי.